090304

Hej , imorse gick jag upp till skolan , var hyffsat pigg , cyklade och sen körde jag rehabövningar.Inte så jäkla kul att få ligga och köra rehabövningar medans de andra får spela fotboll , menmen.Vi hade mentalträning idag också , så från och med nu så ska vi varje morgon hålla ett tal i spegeln för att öka självförtroendet , låter kanske lite skumt , undra om det funkar.Mamma ringde och berätta att min tandläkartid har blivit framflyttat så nu ska jag ta bort tandställningen 14 april istället , självklart vart jag skitglad över det.Efter skolan så följde oskar med mig hem , vi kollade på australia och pluggade till naturprovet som vi har imorgon.

Nu är klockan rätt mycket och jag ska sova , Natti !

Kommentarer
Postat av: linda

va australia bra?:)

2009-03-05 @ 00:12:36
URL: http://lindabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: