090302

Första dagen i skolan är avklarad nu.Det känndes faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig.Måndagarna är så slappa och går så otroligt fort , tänk om alla skoldagar kunde vara som måndagarna , då skulle det inte alls vara så jobbigt.Har dock huvudvärk nu och det är inte alls kul men ska stoppa i mig lite mat och socker så blir nog allt bra igen.Imorse försov jag mig , vaknade tio i åtta och fick bara klä på mig och sen ut i bilen.Efter skolan så hämtade mamma och Rasmus mig , vi skjutsade hem honom och sen så övningskörde jag till Söderbärke.Ett bra tag sen jag körde nu så södebärke city är väl en ganska lagom stor( liten kanska man borde säga ) utmaning för att inte ha kört många gånger alls.Parkerade till och med på ica , tur att det inte stod en enda bil på där jag skulle parkera , knappt några bilar på ica parkeringen , då kanske ni förstår hur litet söderbärke city är.
 
Idag så har jag lånat en bok också , systrar i jeans , fast på engelska.Vart jätteglad att jag hittade den men nu när jag kom hem så såg jag att det var den fjärde och sista boken jag hade lånat , det var ju inte så bra , med tanke på att jag inte läst en enda , kul !

Nu ska jag gå ner och äta så jag blir lite piggare och gladare




Ge mig sommarlov !


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: