090301

Första dagen i Mars och sista dagen på sportlovet ,som försvann lika fort som det kom.Hoppas att resten av skolan som är kvar går lika fort.Nu börjar den där skolångesten krypa fram som är extrajobbig när man har haft lov och ska börja skolan.Har faktiskt inte gjort något speciellt de här dagarna bara tagit det lugnt.Sen några kvällar har jag vart med mina kamrater , det har varit riktigt kul faktiskt ! fast har saknat Anna och Anna som har varit i Lofsdalen precis hela lovet.

Idag , eller ja igår ska jag väl säga om jag ska vara lite jobbig.Igår så åkte jag in till fagersta hem till oskar.Han  hade lagat taco så vi åt det och sen så såg vi på melodifestivalen och sen så var det att se på legally blonde, vart kvar där till typ 1 eller nått sen så kom mamma och pappa och hämta mig och vi åkte hem.Hemma var Rasmus och Ella , vi har  setat och kollat på lite youtubeklipp och sen hoppade jag i badet och nu ligger jag här och ska alldeles snart ta och sova.Imorgon tänker jag sova så länge jag bara kan , har inte gjort det på någon lovdag


Imorgon så har jag faktiskt tänkt att jag ska försöka träna lite fotboll , hoppas det kommer gå bra och inte göra nå ont, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.Håll tummarna !



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: