Sörbo

Hejhej idag har jag varit hemma hela dagen.
Ställde klockan på 10 för att inte missa alldeles för mycket sol.Gick ut och la mig , och där låg jag i några timmar.För många , det börjar synas nu.Det är det värsta när man solar , man tror inte man har fått någon färg alls så man bränner på och tar till lite olja som hjälp och sen när man kommer in så syns det inte heller speciellt mycket men senare på kvällen , då smäller det till och då ser man ut som en gris.

nångång på eftermiddagen/kvällen cyklade jag till bluchers stuga där jacob körde mig,samme,erik och sagström på ring och de andra testade vattenskidor , tyvärr hade jag för små fötter så jag kunde inte testa , men tur var väl kanske det.Vill ju ha alla ben hela tills på torsdag.Tog cykeln och cykla hem igen och nu sitter jag här och väntar på att Oskar ska logga in.



Erik och tysken.Det var tysken som stod för dagens vurpa.

tror det är tysken

Erik,Sagström och Jacob

Tysken på två skidor , men jag ska kanske skriva att han även åkte på en , annars blir det väl ett jäkla liv.

Erik var riktigt stabil på vattenskidor , hehe.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: