sommarlov!

Hej , nu är det efterlängtade sommarlovet här , äntligen !
Egentligen så skulle jag få sommarlov imorgon , men imorgon tar min älskade kusin Linda studenten så jag ska åka och kolla på den.
Var inte i skolan idag heller , var i Falun hos tandläkaren.Tog lite kort och röntgenbilder på tänderna för att se om de flyttat på sig , hitills såg det jätte bra ut , konstigt , eftersom jag slarvat lite med bettskenan.

Igår hade vi match mot BK30 , vinst med 3-2. Tre välbehövliga poäng.Nästa match är mot Västanfors som är serieledare.Blir spännande men även väldigt nervöst.Ska ju få möta Annisen.Hela nästa vecka är det en fotbollsskola i Väserås som Bsk håller i.Hoppas vädret hinner bli bättre.Känner inte för att stå ute i regnet och träna småbarnen.

Idag har jag även hunnit prata med oskar på skype i någon timme.Senare idag ska jag och mamma åka in till Fagersta och fixa lite med något student kort och jag ska även sola solarium , det verkar vara det enda man kan göra för att få lite färg i det här kalla,gråa och regniga Sverige just nu.Gillar inte att sola solarium , då det är väldigt farligt och onödigt , men jag känner att jag måste få lite färg på mina bleka ben nu när det börjar bli dags att ha på sig klänning.





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: