övervikt..

Eftersom jag är uttråkad och väntar på att oskar ska logga in på skype så kan jag ju skriva ännu ett  inlägg.
Men ni som inte läst inlägget ifrån Zackes dop får bläddra ner och läsa det först.

Iallfall så ska jag åka till Italien tidigt på torsdag morgon och annorlunda som jag är så har jag redan börjat packa.
De var tydligen väldigt stränga på övervikten av bagaget så jag måste verkligen tänka på hur mycket jag stoppar ner i resväskan.Ska ju vara där i 12 dagar , väldigt mycket för mig och det har väl slinkit ner ett antal klänningar,shorts,linnen , kanske alldeles för många.Har inte packat klart allt ännu och har inte lagt ner alla skor som kommer ta stor plats.Tänkte testa och se hur mycket det vägde så jag slängde upp väskan(med lite problem faktiskt haha.) på vågen här hemma och den visade 14.6 kg och max var tydligen 15 kg. Så nu har jag några alternativ. Antingen så får jag gå barfota i Italien,packa ur lite onödigt skit eller så får jag helt enkelt ta skorna i handbagaget.Det löser sig nog , det hoppas jag iallafall.

jag börjar redan få resfeber , jag är hopplös!!
Kollar runt på en massa olika väderprognoser och det ser inte lovande ut.Hitills ser det ut som att det ska regna dom  fem första dagarna , sen kan jag inte se nå mer.Det skulle ju kännas ganska tråkigt att åka utomlands och så regnar det varenda dag.Men då har jag en anledning till att ligga inne på hotellet och sova hela dagarna.Fast jag föredrar solen.Så hoppas den kan vara på min sida nu , snälla ! Mina kritvita ben behöver den som mest just dom 12 dagarna.
Det ska bli helt underbart att åka ner dit och träffa Oskar vare sig det regnar,snöar eller om solen skiner , det spelar ingen roll vad det är för väder , det kommer bli underbart vilket som.


Inte helt fel med en kall cola på balkongen när man är utomlands.


att äta ben&jerry glass är heelt okej.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: