mys...

Igår  var en riktigt mysig kväll.Jag och Oskar käkade middag och sen så gick vi ut på en promenad och stannade till vid ett ställe som heter central park , där man kan spela massa roliga spel.Det var väldigt kul och efter att vi skjutit med nå konstiga pistoler,spelat motorcykelspel,fotbollsspel och dansat  så gick vi ner en stund på stranden för lite mys och sen avslutade vi promenixen med en glass som var lika god som vanligt.

Imorse gick vi upp klockan sju som alla andra dagar och käkade frukost och cyklade ut till sjön där jag kollade på när Oskar åkte vattenskidor.Kunde även sola då det var väldigt fint väder idag.
Vi cyklade till hotellet för att äta lunch och sen vart jag kvar här medans de cyklade tillbaka till sjön.Jag simmade 66 sträckor i poolen för att få ihop till den kilometern som stod på träningsschemat.Solade lite till men sen vart det så varmt så jag gav upp och gick in och duscha av mig istället.Städat har jag också hunnit med och nu sitter jag utanför hotellet vid ett av deras bord och väntar på att Oskar ska komma cyklandes.



Jag ligger och solar vid sjön.

Oskars favoritspel.

puss

oskar på stranden.

jag fick en ros och då vart jag sådär glad

jag

Oskar äter glass.

PUSS

Kommentarer
Postat av: sofie

vad har du för mobil?

2009-07-04 @ 12:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: