Jordgubbar!

Idag har jag bara haft en slappis dag.Solat,sovit och setat vid datan.

Jag och Mammsen åkte till Söderbärke , ica , för att handla jordgubbar och cola.Jordgubbar är hur gott som helst och om de inte fanns skulle vi lika gärna kunna skita i sommaren , inga jordgubbar =ingen sommar.
Käkade dem och sen tog jag ut den där ögonmasken (eller vad det nu är )som har legat och skräpat i mitt rum enda sedan cup kommunal (det var då vi fick varsin).Nu kom den till användning.Somnade och vaknade klockan halv 9 och nu sitter jag här och är deprimerad för imorgon ska jag gå upp 06.10 för att jobba.




Kom och tänka på en sak när jag kolla på min säng som ser så ensam ut.Snart så , eller på torsdag , då slipper jag sova själv och det ska bli så underbart att få sova brevid Oskar igen , han är så söt när han snarkar och dreglar.Nu är det inte många dagar kvar alltså ! jag är så nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: