bacon är gott

Jag startade morgonen med att äta ägg och bacon och så åt jag det nu igen.Det är ju hur gott som helst och man tröttnar inte.Man känner sig dock väldigt onyttig när man ser allt fett som kommer ifrån baconen , men vad gör det , fortfarande lika gott.

Min dag har varit  väldigt slapp.Efter att Oskar åkte imorse runt tio tiden så har jag bara legat i sängen.Kollat på Step up 2 och har även orkat förflytta mig en meter till datorn där jag har fixat lite med lindas header.Tänkte sitta uppe och vänta på att oskar ska logga in men han ringde nyss och sa att han inte fick igång internet så nu tänker jag gå och sova .Hoppas det funkar tills imorgon då.


Imorgon blir det skola , börjar dagen med lagidrott , tror vi har gemensamt med alla lagidrottare , någon slags avslutning innan sommarlovet.Så vi fick en halvtimmes sovmorgon , alltid något.Sen har vi bara två lektioner till och sen om jag är frisk så tror jag att jag har match mot bk , beror på om jag får vara med eller inte.






You'
ve set my heart on fire
Filled me with love
Made me a woman on clouds above



/ Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: