090605

Dagarna bara flyger iväg , eller ja fort går dom iallfall.Redan 5 Juni och efter helgen så börjar den sista veckan i skolan innan sommarlovet och jäklar vad skönt det ska bli.Idag i skolan så gjorde jag,Oliver och Ella en redovisning på samhällskunskapen , det var den sista för iår och nu känns det som att allt är klart i skolan , tog inte ens hem några böcker över helgen och det känns underbart.Har dock ett prov kvar och det är första delen av nationella som jag missade när jag var sjuk.Det är det sista och det kan man väl inte direkt plugga till så ihelgen blir det att bara slappa och njuta av att man inte behöver tänka på plugget.

Ett helt år på brinellskolan har gått och snart börjar vi 2an , jag har lite beslutsångest vad jag ska gå för inriktning.Jag har valt samhäll men nu när jag börjar tänka efter så vet jag inte om jag är så säker längre.Men jag hoppas att jag gör ett bra val sen.

Idag när jag kom hem efter en helt okej skoldag så kollade jag i brevlådan där det låg ett inte-helt-okej brev  , jag hade nämligen fått en räkning på 1800kr för att jag glömt att lämna in böckerna i tid , men jag tror att om jag lämnar in dom på måndag så ska jag förhoppningsvis slippa betala, hoppas det, annars så ser inte mitt sommarlov speciellt ljust ut.




Tipselit träningen i stockholm.Västmanland,Uppland och AIK


Här är vi ifrån Västmanland.

Ikväll ska jag bara vara hemma och käka massor utav godis.Sandra kommer kanske hit och imorgon kanske , bara kanske bär det av till karlstad för att kolla på oskar när han ska tävla.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: