090602

Äntligen är det juni , då känner man att sommalovet är nära , mycket nära ! Skolan är slut den 12 juni ,som jag har längtat.Dock blir inte de första tre veckorna på sommarlovet nå vidare bra då oskar åker till Italen , men sen blir det perfekt.

I söndags spelade vi match mot skiljebo , vinst med 8-3 och det var en välbehövlig sådan.
I måndags  åkte jag,sandra och mamma till Stockholm för det var tipselit träning.Det var aiks tränare som höll i det och det var en väldigt rolig dag som avslutade med lite käk på råsunda.Efter det så åkte jag hem till Oskar  där vi och Johan pluggade lite historia.


Nu ska jag gå och lägga mig brevid my monekyboy, natti !


lite bilder ifrån helgen då vi var hemma hos mig för lite grill&bastu och ifrån tipselit träningen kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: