trötter



Såhär har väl min kväll sett ut.Datan,boken,badet och nu sängen.Låg i badet och läste  lite i boken.Har läst ungefär halva boken nu och den verka väldigt bra , fast inget emot twilight-böckerna.Jag har redan hittat 8 blåmärken ifrån fotbollen och det var ju  helt underbart(inte) att hoppa ner i badet med knäna fulla av mattbrännor.Men det går över , som med allt annat.Nu ligger jag här i sängen och är lite små trött och funderar på att  snart gå och sova eftersom att jag säkert kommer få gå upp rätt tidigt nu när Zacke är här.Han är en jäkel på att väcka en på morgonen men han är alldeles för söt för att man ska kunna bli sur.


Ha en trevlig söndag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: maggie

det blir samhäll/internationell på InfoKomp i Västerås i första hand, IB i Eskilstuna i andra hand, och sen sam här i fagersta i tredje hand. har dock inte bekräftat ansökan &sånt än, för mitt tredjehandsval kan minska mina chanser för att komma in i Västerås;P

2009-01-11 @ 13:53:04
URL: http://maggiemaeforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: