trevlig kväll !!!!

Hej här sitter jag och lyssnar på bra musik  och försöker vara lite glad.Det är ju fredag och det betyder att jag ska sova ut imorgon och sen ta det lugnt hela helgen för jag har ont i mina ben, skit trist.Hade bara två pass idag , skippade det tredje , Mina ben pallade inte med det.Nån som har ett par att låna ut? Hoppas det.

När skolan var slut kom mamma och hämta mig och vi åkte hem, tog det lite lugnt och läste bok.Mot kvällning åkte jag in till Fagersta , hem till Ivan .Det var trevligt att träffa alla på samma gång , var ett bra tag sen jag gjorde det.Sen gick vi mot flora för vi skulle hem till Johan som hade fest.Och det slutade väl inte som vi tänkt oss.Vi var inte där speciellt länge , gick hem till Ivan var vad vi gjorde.Sen kom mamma och hämta mig och hon mådde illa.Stackars henne , på hennes  födelsedag och allt.Min mamma och Moster fyller år idag , grattis till dom !Imorgon eller ja idag den 24 hade vi tänkt att vi skulle gå ut och äta ett helt gäng men sen så har zacke fått magsjuka och då är det ingen som vill träffa zacke eller moster för alla är rädda och bli smittade.Både mamma och jag pussade Zacke igår , mamma mår illa men inte jag , än så länge.Hoppas jag slipper undan , hatar att spy.Så imorgon blir det nog en lugn dag här hemma för oss.Bokläsning skulle jag tippa på , eller det kan jag lova.

ojoj det här har fan vart den värsta natten i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: