Nu var det gjort.

Hejhej.Igår var jag,Ella och Mamma i Västerås hos Rasmus.Vi kollade på två filmer , Pineapple expresse och Tropic thunder. Helt värdelösa.Vi kollade inte klart på någon utav dem.Vart en ganska sen natt igen , något jag kommer känna av nu när skolan börjar.Jag har ju vänt upp och ner på dygnet , inte alls bra.

Imorse gick jag upp lite tidigare än dom andra dagarna.Hade ställt klockan på 10.Badade och sen kom Linda&Jimmy och hämta upp mig och Sandra.Vi åkte ner på stan där vi skulle klippa oss.Vi(jag och Linda) var ganska nervösa.Men det slutade väl rätt bra.Mitt hår vart ungefär en dm kortare och Lindas vet jag inte men det var en bra bit hon tog bort.Mycket mer än mig.Linda vart superfin i håret.När vi var klara åkte vi upp till Rasmus lägenhet och packade ihop våra grejer och åkte hem.Nu sitter jag här och funderar om jag ska hoppa ner i badkaret , vore inte helt fel.

Imorgon börjar man skolan.Alltid lika jobbigt.Ingen skön start blev det heller.Börjar med datakunskap direkt på morgonen.Det kan ju vara det tråkigaste som finns.Helt värdelöst och jag är helt värdelös på det ,toppen !.Det enda som är kul är att man får träffa sina kompisar.Bara 5 terminer kvar utav skolan nudå. Fyfan det där lät riktigt jobbigt.


Så här ser vi ut nu.



Linda



Jag


PUSS

Kommentarer
Postat av: v

tropic thunder ÄR sämst men pineapple express var ju faktiskt HELT OK :D seth rogen är för rolig..

2009-01-07 @ 22:33:28
URL: http://victorlarsen.blogg.se/
Postat av: J

Ni blev riktigt snygga båda 2 :D

Håller med, tropic thunder var totalkass !

2009-01-08 @ 00:42:19
URL: http://jwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: