Första dagen avklarad

Så var första skoldagen efter lovet avklarad.Det var inte alls lika jobbigt/tråkigt som jag hade ställt in mig på.Hade bara 4 lektioner men det gick rätt fort.Efter skolan var jag och mamma slappa så vi åkte och köpte pizza och tog med oss hem.Var väldigt gott.När jag kom hem satte jag mig på cykeln och sen hamnade jag här.Har fixat lite med Victor Larsens blogg.

Börjar kurra lite i magen , ska nog gå ner och käka lite soppa och sen trycka i mig en eller några munkar som bara ligger där nere och skriker att jag ska käka upp dom.Imorgon blir det skola.Ser fram emot lagidrotten och sen så sticker jag och Eanpean hem till mig och duschar och sen blir det hockey i Sura , om Rasmus är frisk alltså.

Nu sitter jag och Linda och smider lite planer om vad jag,linda,sandra och Rasmus ska köpa åt våra mammor när dom fyller år , dom är nämligen tvillingar .Det här kommer bli toppen !


Måste bara säga att Eanpean är min stjärna!


Puss. Munkarna väntar

Kommentarer
Postat av: linda

ja vi får hoppas på det :D

2009-01-08 @ 22:21:08
URL: http://lindabrannstrom.blogg.se/
Postat av: vic

och vi tackar hjärtligast för hjälpen med bloggen! :)

2009-01-08 @ 22:23:01
URL: http://victorlarsen.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Vilken sjuhelvetes bloggdesigner du är ;)

2009-01-09 @ 15:09:03
URL: http://jwa.blogg.se/
Postat av: ELLA

och du är min :)

2009-01-09 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: