.

Nytt år , nya möjligheter.Ja nu var det inte 2008 längre utan 2009 , om någon har lyckats missa det.Tiden går så jäkla fort , jag hade ju knappt lärt mig att det var 2008 och nu så är det 2009 , hur ska det här gå ? Många roliga saker har jag hunnit göra under det här året.Men hoppas på ett ännu bättre år 2009.

Nyårsafton började så här.Jag vakna upp i Lindas säng med Ean brevid mig och Sandra på golvet.Ean skulle hem så vi skjutsa henne till tåget och sen åkte vi till maxi en snabbis och sen hem för att duscha/bada.Runt klockan 3 skjutsadeJImmy ut oss till Zazza och Melle där vi skulle fixa iordning oss och käka.Zazza och Melle hade en kompis där också som hette Sandra.Vi fixade oss och lagade mat , mycket trevligt sen tog vi taxin in till stan , vi skulle hem till Melles kille som hade fest.Rätt mycket folk.Mycket dans , kändes lite stelt med tanken på att jag nog kanske var den enda nyktra på festen.Men det gick fint.Runt fyra tiden stack jag och Sandra hem till Jimmys lägenhet där vi skulle sova.Vi käka lite godis och prata en stund  innan vi somna.Vi vakna ganska tidigt , runt halv 12 och då fick Jimmy komma och hämta oss.Vi käka mat när, vi kom hem till Sandra tog vi det lugnt ett tag och sen stack jag hemmåt.Mammsen hämta mig och Zacke och sen åket vi till Sura där Rasmus hade hockeyträning.Zacke som älskar ismaskinen skulle få åka men sen våga han inte när han väl fick.I fagersta hämta vi upp Ellabellabus.Vi har spelat lite vetgirig där jag var kung.Lite bok har vi också läst

Imorgon blir det träning i Västerås och sen direkt efter så ska vi åka mysiga och svettiga och kolla på Rasmus match i Sura.


Bilder från nyår kommer när jag har hittat på sladden , den är borta:(



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: