Bellas Lullaby

Ännu en skoldag avklarad.Den var också lugn och slapp.Lagidrott och sen bara spanska.Sen kom pappsen och skjutsa hem mig och nu sitter jag här på mitt rum och lyssnar på Bellas Lullaby som är världens bästa låt.
Ikväll ska jag till Sura och kolla på hockey.Kommer träffa Linda och Sandra också , alltid lika kul.Kommer säkert bli ganska sent, så sen blir det bara hem och hoppa ner i sängen och sova.

Igår när jag skulle gå och sova kom jag å tänka på att , gud vad man slösar bort tid på att sova egentligen.Visst är det hur skönt som helst att sova men tänk så tråkigt man har.Man gör ju ingenting , istället skulle man kunna vara uppe hela tiden och ha roligt istället.Fast nu är det ju så att man måste sova för att orka med träning och skola så nu tänker jag gå och lägga mig i sängen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: