090226

Tjenixen , igår vart det sent.Ullis,Erik,Ante,Adam och bergen sov här.Vi såg på filmen sex drive , den var faktiskt helt okej.Käkade tacos och glass gjorde vi också.Somnade runt halv 5 tiden och vaknade typ tio för att det var så jäkla ljust ute.Började kolla på Love in Manhattan som är så sjukt jäkla bra , men sorglig.De  åkte hem runt tolv och hann inte se klart filmen.Sen kom jag och mamma på att vi saknade Zacke väldigt mycket så vi satte oss i bilen och åkte till Västerås fär att hämta honom på dagis, tog med honom honom hem och nu springer han runt där nere i vardagsrummet och spelar innebandy som vanligt.Världens sötaste unge alltså !


När Zacke ska döpa sig i sommar så har jag,Linda och Sandra tänkt att köpa likadana klänningar och jag hittade en jättefin från Nelly som jag tycker vi borde ha.Tänker nog köpa den  även om vi inte ska ha den på dopet , skitfin.



Igår så köpte jag de här bikinidelarna














PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska se den där filmen nu, får se om den är nåt att ha=)

2009-02-26 @ 20:39:01
Postat av: Mikaela

Åh jag vill ha ditt bloggnamn :p

Fin blogg föresten! :)

2009-02-27 @ 11:46:51
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/
Postat av: ullis

whooooa slitet folk elrrr

2009-02-28 @ 12:22:57
Postat av: maggie

gillar din blogg ;)

och jättefin klänning.



du som är så grym på designer &bloggar, skulle inte du kunna fixa min meny som jag fuckat upp rätt rejält?

vore snällt..



keep up the good work:)

2009-02-28 @ 13:18:47
URL: http://maggiemaeforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: