Västerås

Tjenixen !

Nu sitter jag i soffan hemma hos Linda & Sandra.Jag och Sandra skulle se på film men hon har redan somnat (som vanligt) så nu sitter jag här själv och kollar på 13 snart  30.Söndag idag , det betyder träning i plåthallen , ska bli kul ! Sen så tar jag och E tåget hem  och är inte hemma förens 21-22 , segt.Något som är ännu segare är att  jag har prov imorgon och jag har bara kollat på det lite småttsådär och jag fattar ingenting så nu ger jag upp och tänker inte plugga till det.Ikväll blir det väl bara hem och ta det lugnt , kanske läsa lite bok som jag knappt hunnit göra.

Den här veckan kommer vara hur skön som helst.Bara tre vanliga skoldagar.Vi går måndag,tisdag onsdag och sen är det Trysil på torsdagen(det vart trysil ) och fredag har vi studiedag och då tänker jag åka till Erik i Sandviken.

Bilder från igår








PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: