Trysil imorgon

Hejsan !

Det börjar närma sig nu , imorgon åker vi till Trysil med skolan bara över dagen.För min del blir det första gången i år att åka skidor.Lite smått nervös , men det kommer bli skitkul! Det är jag,Anna och Anna som åker och massa andra från skolan förstårs.

Idag har jag varit i skolan.Började halv 11 eftersom jag inte kunde vara med på lagidrotten för att jag har så jäkla ont i halsen.Men det var skönt med sovmorgon.Två lektioner sen följde jag med Oskar hem , jag fixade med hans bloggdesign , kolla in hans blogg(länk finns i menyn).

Det hände en lite lustig grej i skolan idag  , det var när jag och Ella insåg att vi inte kommer ses förens på söndag.Det var länge sen vi var ifrån varandra på ett bra tag nu.Puss på snirpan min <3!

Just nu springer jag runt och letar rätt på kläder jag ska ha på mig imorgon.Har lite beslutsångest vilka byxor jag ska ha och vilken hjälm , yes jag vet att det låter töntigt.Men är det något jag hatar så är det när man kan välja mellan två eller flera saker , ju fler saker desto jobbigare blir det , haha !

Jag ska snart ta och hoppa ner i badet och sen sätta på mig några bekväma kläder och dra in till Ivan där jag,Anna,Anna och Ullis ska sova.Vi lär ju typ gå upp innan fem iallfall, jobbigt värre.Men vad gör man inte för att få åka skidor.


PUSS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: