roligt,mindre roligt och jäkligt kalltt

Hej hej nu ligger jag i Sandras säng och är ganska trött.Imorse vaknade jag typ runt 10 sen läste jag bok ett tag och klev inte upp ifrån sängen förens runt klockan  ett.Vi fixade iordning oss förr att åka till västerås där  jag,Mamma,Pappa,Rasmus,Linda,Sandra,Moster,Zacke,Anders,Jimmy och Ean skulle äta mat för att fira att våra mammor fyllt 45 år.Det vart ju uppskjutet förra helgen för att alla var sjuka.Men nu vart det av.Vi käka på grekiska kolgrillsbaren , jättegott ! Mycket trevligt var det också , jag,Linda,Sandra och Rasmus hade köpt biljetter så dom kan åka till Avesta och kolla på när Diggiloo kommer dit.Efter det så drog jag och Sandra till Sandras kompis Karin där även Zazza var.Sen tog vi bussen ner till stan och sen skulle vi på nån fest men det var tydligen en klass fest så vi fick stå utanför och fan vad kallt det var ute så då gick vi hem till en av sandras kompisar och fick värma oss och sen hämtade Linda oss.Var så jäkla kall så det kändes som att mina tår skulle ramla av , nu ligger jag här och är upptinad efter att ha tagit ett varmt bad.
 
Sandra har slagit ihop sin dator så nu ska jag också göra det.Lite bilder ifrån idag/igår kommer väl i  nästa inlägg.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: