Onsdag

Så var det onsdag.Dagarna går hur fort som helst nuförtiden , lite smått läskigt faktiskt.Igår så gick jag i skolan , en lång och jobbig dag.På kvällen var jag och E i Västerås och tränade , avslutades  med många intervaller. fint !

Onsdagen började med fotboll på morgonen , alltid lika kul på lagidrotten.Sen hade jag faktiskt bara en lektion till och det var spanska som jag också tycker är jättekul, så den här dagen har varit mycket bra för att vara en skoldag.Men nu måste jag börja läsa träningsläran , prov imorgon.Om jag har hunnit plugga tillräckligt ska jag nog faktiskt ta mig i kragen och åka in till Fagge för att kolla på på lite hockey.Det var ett bra tag sen jag var på fagge faktiskt , så nu är det väl dags.



 

Tempora mutantur, nos et mutamur in illis

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: