Breaking dawn


Jag ligger fortfarande här i soffa , käkar godis och deppar över allt plugg som jag borde ha gjort idag när jag inte hade någon träning.Hann bara med spanskan.Jag måste skärpa mig!Fick ju lite klagomål att det alltid står att jag  pluggar ? Det känns som jag aldrig gör det för när jag väl skriver så pluggar jag bara några minuter sen ger jag upp.Jag önskar att jag skulle ha orken och intresset till att plugga , men det finns inte där.Jag lyckas alltid hitta på massa annat göra iställer för det jag borde . Skärpning Mickis!

Idag på Företagsekonomin körde vi  handuppräckning på vilka som ska gå vilken inriktning i tvåan och det visade sig att det var typ 15 st som ska gå sam/ekonomi, 8 sam/sam och fyra sam/språk så i min klass sam/sam kommer vi vara cirka 12 st , låter det inte helt underbart ?Om det nu blir så att vi inte har några lektioner tillsamman med ekonomi så kommer vi bara vara så få , och det kommer ju vara väldigt skönt och lugnt.Bara tjejer och kanske en kille. Kommer dock bli lite smått tråkigt att inte gå i samma klass som vissa.Vi har ju faktiskt ganska roligt på lektionerna , trots att det är skolan vi pratar om.


Communication. It's the first thing we really learn in life.
Funny thing is, once we grow up, learn our words
and really start talking the harder it becomes to know what to say.
Or how to ask for what we really need.
 
 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: