090225

Tjabba !
Tänkte bara skriva lite snabbt om vad jag gjorde igår.
Jag gick hem till Ullis där hon och Erik var.Vi sjöng lips och sen lagade vi mat, pizza vart det.Gott ! Efter att vi käkat klart så drog vi hem till Erik för vi skulle se på Inter-Manchester united.Efter matchen så spelade Erik och Ante tvspel medans jag och Ullis satt vid datan och sen gick vi och sov , jag och Ante på varsin madrass nedanför Ullis och Erik.Gick upp runt tio och då hämta mammsen mig och nu sitter jag här.Ska snart hoppa ner i badet och sen ska vi dra till Ludvika och käka på donken.Sen ska jag faktiskt åka hem och plugga lite , sen blir det kanske fagersta ikväll.





Erik & Ella

Jag,Erik och Ella

Jag&Erik

Erik och Adam

Adam&jag

Adam&jag

Repris ifrån skolkortet i 8an eller va det var.

Erik,Erika och Ella

Erik

Ullis

Erik,Ullis och Ante

Ante

Ullis och Erik

PUSS

Kommentarer
Postat av: ullis

hahahhaha uppskattade antes deckarläsning :')

2009-02-28 @ 12:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: