090222

Lördagen är över och det är redan söndag.Fan så dagarna går , känns som att lovet kommer vara över lika fort som det kom.Sen börjar skolan och då kan dagarna få gå ännu fortare och sen kan tiden nästan få stanna när det blir sommarlov.

Den här kvällen så var jag inne i fagersta igen.Jag,Anna,Anna,Emma,Erik,Oskar,Erik,Ante,Berg och Samme var hemma hos Annisen och spelade tp och familje geni.Erik och ante vann.Kul för dom ! Efter att vi spelat klart så skulle vi gå till Statoil för att köpa godis.Men när vi kom dit så stod det på en lapp att de stängt klockan 22 idag , hur dåligt var inte det ? Statoil är enda stället i fagersta som har öppet till  klockan 24 och så hade dom stängt just när vi skulle dit.Heja Fagersta ! Vi gick till ip och käka strips sen kom mammsen och hämta mig och nu har jag precis badat och ska sova.

Imorgon blir det Västerås , tror inte jag kommer kunna träna.Ska ner på fotbolls utvecklingssamtal  och sen blir det hem.Äntligen kan man tycka att det är lugnt med att det är söndag.Man har ju alltid lite ångest över att skolan börjar  nästa dag om det är vanlig skolvecka , men  nu är det lov och det betyderatt man inte behöver hets plugga på söndagen som man alltid(nu tog jag i lite ) får göra.


/ micksen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: