Merry Christmas !

God jul, för nu är det Julafton , för er som missat det. Jag har haft fullt upp och har inte en hunnit skriva , eller hunnit och hunnit har jag väl men jag har inte orkat. Jag har haft så mycket roligt för mig och framförallt mysigt. En riktigt höjdar jul och det är fortfarande långt kvar på jullovet , det kan inte bli annat än superbra. I torsdags slutade vi skolan , eller egentligen i fredags men vi hade inga lektioner så vi tog oss ledigt en dag tidigare och skippade juljippot.

Julklappshandling har jag hunnit med.  När jag och Oskar skulle köpa julklappar till varandra så hade vi åkt till Kupolen i Borlänge för att handla och så skulle vi gå ifrån varandra för att handla julklapparna ,så bestämde vi att vi skulle ringa sen när vi var klara. Jag gick till Kicks för jag skulle köpa en parfym till Oskar och när jag står där inne på affären och kollar bakom mig , gissa vem som kommer in i affären , jo Oskar. Han hade också tänkt köpa en parfym.Vi fick helt enkelt gå därifrån och köpa något annat , som tur var så möttes vi inte i samma affär då.

De senaste dagarna har jag varit hemma hos Oskar i Älvkarleby där vi har haft det otroligt mysigt. Vart ute i snön,åkt spark, shoppat, slappat,öppnat paket och bara haft det supermysigt. Men idag tog jag tåget hem för att fira jul med min familj. Mamma hämtade mig vid tåget och sen åkte vi till mormor&morfars grav och tände ljus och efter det åkte vi till Vad för att hälsa på kusinerna som kommit hem ifrån Malmö , känns som det var evigheter sen. Efter att ha varit där  ett tag så åkte vi hem och nu har vi öppnat lite paket. Vi kan inte hålla oss , det är som vanligt. Vi har knappt några paket kvar när det väl är julafton men sånna är vi.

Imorgon bitti ska vi ut och åka lite skidor (om vi orkar) sen ska vi åka till Västerås för att fira jul med mina älsklingskusiner. Det blir trevligt !



Oskar åker spark

Jag uppe på en hängbro , riktigt läskigt.

Oskar och jag

Promenad I Älvkarleby

Oskar och Alvis

jag

Oskar



Nu ska jag krypa ner i sängen , kanske läsa lite i Harry Potter och sen ringa och säga god natt till min älskling.



GOD JUL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: