Älvkarleby

Tjabba !
Nu har några fler dagar utav lovet gått och nu känns det som om det snart är slut. Jag har haft det underbart de här dagarna. Juldagen var rolig.Började med att åka in till farmor och hjälpte henne med maten och sen åkte vi till "fagge" för att se på hockeyn , det var väldigt kul. Det laget som Rasmus,Lucas och Tomas spelade i vann . Efter att de hade spelat klart åkte alla upp till farmor för att äta mat som vi alltid har gjort på juldagen.

Mot kvällningen så skjutsade mamma och pappa upp mig till Oskar i Älvkarleby , jag sa inget till Oskar så han vart nog lite chockad när jag kom uppför trappan.

Nu är det den 28 december och jag har varit här uppe de senaste dagarna. Vi har haft det mysigt , åkt skidor i Kungsberget där det var iskallt, tränat,sett på film , ja såna saker som man gör på lovet. Ikväll ska vi eller rättare sagt Oskar laga mat till hans två killkompisar och deras flickvänner så det blir trevligt.
På onsdag åker vi hem till mig och stannar där resten av lovet , det blir skoj !


Nu ska jag sova en stund och sen plugga lite matte.

Adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: