090425

Hej , det var inte igår , ungefär en vecka sen.
Jag lever iallfall och allt är fina fisken nu  ! Oskar är hemma och det är därför det har varit lite dåligt med bloggskrivandet  de senaste dagarna , men vad gör det.

Jag har hunnit fylla år också , 21 april.På födelsedagen så vaknade jag upp i västerås väldigt tidigt på morgonen, åkte buss till Arlanda och träffa O , en jäkligt bra födelsedag och tack för att jag fick världens finaste present , ett par Wayfarers.
Födelsedagen var trevlig och fick fina presenter , tack,tack & tack.

Igår så var det en hel del folk här för att fira mig och R som har fyllt år.En trevlig kväll som slutade med att vi alla åkte in till Fagersta och spelade pingis och sen gick jag,O och S hem till O.Måste bara säg att O älskar pingis !

Nu på kvällen så var,jag,L,S,R och M i kärrgruvan och kollade när Jersey spelade.Helt plötsligt så började L att gråta , och det var för att E är så jäkla duktig på att sjunga , antingen så fäller man en tår eller får gåshud , sjukt !



Match imorgon , serie premiär !!



<3



Klicka på bilderna !!








PUSS




Kommentarer
Postat av: linda

hahah det var sjukt :D sjukt jäkla bra! :D

2009-04-25 @ 23:37:43
Postat av: sofia

grattis i efterskott! :)

2009-04-26 @ 10:43:02
URL: http://sofiaforsberg.blogg.se/
Postat av: hb

Fin blogg! helgen har varit bra, sj? :)

2009-04-26 @ 22:23:13
URL: http://tsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: