090415

Tandställningen är borta , äntligen ! Fast jag trodde allt skulle vara frid och fröjd nu när den är borta , men icke ! Jag har jätte ont i tänderna för att de hann börja flytta på sig under dagen innan jag fick en plastskena.Men det är så skönt endå att bara slippa se att man har en jäkla massa silvrigt i munnen så fort man ler.Måste ju erkänna att jag har ägnat en hel del tid framör spegeln idag  och några kort har det också blivit.
Tog ju av tandställningen klockan 9 imorse och sen hade jag inte tid fören klockan 3 på eftermiddagen så för att fördriva tiden så shoppade vi och bowlade.Jag kom sist på bowlingen , fyfan vad tråkigt det var !
Jag hade bestämt mig för att jag inte skulle shoppa något idag men så vart det inte.Fick med mig några grejer hem endå.Nu ska jag prata lite med Oskar sen ska jag gå och sova .








Jeansen  ska jag få av moster i födelsedagspresent,den bruna klänningen av Ella och resten av mig själv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: