090305

Hej orkade inte skriva igår.Matchen förlorade vi iallfall .6-2  , vi ledde först med 2-0 och sen gick det åt pip svängen.Efter matchen så åkte vi hem till Moster och bytte om sen så åkte jag,Sandra och Ella till Swedbank för att kolla på en fotbollsmatch.När matchen var klar så gick vi ner till stan där vi träffa Macke Hjelm och hans kompis.Var inte igår man träffa Macke.Fick se hans fina lägenhet också.Käkade glass på donken sen åkte vi hem till moster igen.Käkade lite godis och kollade på tv.Pratade med Oskar gjorde jag också , sen gick vi och la oss.

Imorse när jag vakna så hade alla förutom jag stigit upp ,ella hade dragit till konserthuset och de andra drog ut till Enhagen så jag var hemma sälv med Anders.Klädde på mig och sen fick jag skjuts ner på stan där jag träffade Anna,Anna och Ullis , vi kollade i affärerna och käkade åp vivaldi.Jag köpte två par solbrillor , börjar ju bli dags för såna snart.Underbart !
Klockan tre så spelade Ella och hennes band Jersey i konserthuset , dom är skitbra !
Efter det så åkte jag och Rasmus hem och nu sitter jag bara här.




Klicka på bilderna






Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: