:)

Nu har jag läst ut Twilight .Jag visste ju vad som skulle hända , eftersom jag sett filmen , endå var det hur spännande som helst.Nu måste jag bara ha tvåan.Den fanns inte i Fagersta men tror att min moster skulle köpa den i Västerås och så skulle hon åka upp och hälsa på min morbror så då kommer jag kanske få den redan imorgon , jag är glad.Hoppas Zacke å moster kommer hit också.

Det vart en sen kväll igår , en väldigt sen.Vi kollade först hockey och sen kollade vi på på smällen och efter det satt vi på Honey.När den var klar var klockan 05.30 och då tyckte vi det var dags för att sova.Ska snart slänga på mig lite kläder och sen åka in och köpa en pizza sen ska jag,mamma och pappa se på harry potter , 1 och får se om vi orkar se någon mer , dom är ju ganska långa.











<3






I should never think
What's in your heart
So I won't



  /  M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: