Nål fan !

Hej idag var jag hemma från skolan ! Ingen feber nu , skönt ,men att ha huvudvärk är mindre skönt.Gick upp rätt tidigt imorse , så jag ska kunna somna någongång ikväll.Imorgon är ju sista skoldagen sen blir det lov , och som jag har längtat , helt sjukt !

Ikväll så ska jag följa med pappsen till Valbo , vi ska kolla när Rasmus spelar med Enköping.Lite smått kul sådär.Så jag började fixa mig i ordning för en stund sen men det gick inte så bra för när jag tagit på mascara på båda ögonen så skulle jag dela på ögonfransarna med en nål, och duktig som jag är så missade jag ju självklart ögat så jag fick nålen i ögat och fyfan vad det spruta tårar haha.Och nu svider det satan så fick ta bort allt och börja om.

Jättekul med prov imorgon , har inte ens börjat , får plugga som tusan i bilen.Nu drar jag , bye !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: