Proteintillskott

Jahapp, då har man köpt proteintillskott. Det är egentligen emot mina principer, jag har alltid sagt att det är lite töntigt med alla som springer runt med sina shaker hit&dit på gymmen, men, nu har jag insett att min kropp förmodligen behöver lite extra proteintillskott. Men jag har lovat mig själv att aldrig springa runt med den på gymmet.
 
De senaste dagarna har min kropp börjat sagt ifrån med lite ont i kroppen och att jag känt mig sjukt jäkla sliten när jag tränat. Detta är absolut inte bra och jag borde ta en vilodag, det blir kanske en imorgon. Därför har jag övervägt att börja ta proteinpulver, efter lite tjat. Det blev Whey 80 och en fin( läs:JÄVLIGT DYR) shaker.
 
 
 
Något annat som är emot mina principer är att ha såna där gym-handskar, om jag kommer köpa såna, så snälla skjut mig!
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: