Björnövägen, klart bäst!

Idag testade jag på västerås andra friskis&svettis och jäklar vad jag blev nöjd. Det här ligger på stan och jag tror faktiskt att jag har närme till det här gymmet. Det är dock inte anledningen till att jag blev så nöjd, utan det beror på att området där man tränar med fria vikter, roliga redskap etc är typ 3 gånger så stort som rocklundas, och det är bara där jag håller till när jag gymmar, så alla tummar upp för friskis på stan, plus att det är mycket mysigare där.
 
Idag körde jag 30 min kondition och 60 min styrka och imorgon har jag bokat in mig på spin/intensiv, som tydligen verkar vara deras absolut jobbigaste spinningpass och beskrivs såhär "Spin/intensiv- Tufft och utmanande. Det här är passet för dig som är rejält vältränad, van vid spincykling och gillar att träna på en hög och intensiv konditionsnivå" men bra Mikaela, det var ju väldigt smart att välja det här som första passet, ingen mjukstart här inte... kan ju varit därför det var det enda passet som inte var fullbokat, hehe.
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: