Be proud but never satisfied.

Idag tog jag mitt pick&pack och drog till västerås, hade en jäkla massa packning med mig. Jag ska stanna här i Västerås i två dagar och efter det så åker jag vidare till Gävle, där jag stannar till på måndag, när Oskar åker tillbaka till USA.
 
Innan jag åkte till Västerås så stannade jag till på Atlet och körde ett pass på gymmet med Björn och Tim. Nu är jag skapligt trött i armarna och orkar knappt trycka ner tangenterna ordentligt. Imorgon blir det nog träning här i lägenheten för jag har tagit hit mitt lilla portabla "gym" :hopprep, viktväst, vikter, gummiband, yogamatta. Snart ska jag få en skivstång och sen ska jag nog införskaffa mig hantlar sen är det riktigt bra, oj vad det ska tränas.
 
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: