Baam, där var termin 1 avklarad.

Det går fort när man har kul, det har redan hunnit gått en termin och nu har jag bara 5 kvar, hehe. I går skrev jag den där jäkla anatomitentan och det kändes väl inte alldeles för bra, jag kan mycket möjligt få mitt första U, men även klara G-gränsen med någon fjuttig poäng, vi får hoppas på det sistnämnda. När tentan var skriven så hoppade jag in i min proppfulla bil och körde mot Sörbo, påvägen insåg jag att jag skulle hinnna till hunkfysen, så det blev box-fys och sen hem till underbara, efterlängtade Sörbo. Nu har jag faktiskt en hel helg utan något plugg och det känns nästan lite konstigt... Men nu ska jag passa på och njuta de här dagarna innan termin 2 kör igång.
 
Imorse åkte jag och mamma till Rasmus & Ella i Falun. Jag, Ella och Mamma åkte till friskis och tränade styrketräning i 1h och 20 minuter och det var riktigt skoj! När vi kom tillbaka till lägenheten såg vi att det var strömavbrott i halva området och även på Willys, så det fick bli mys med massa tända ljus innan det var dags för lite hockey.
 
Nu ligger jag i sängen och ska prata med Oskar och efter det kolla på lite chicago fire, som är skiiiiiiit bra!
 
 
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: