United states of America, here i come.

Äntligen har jag bokat en resa till USA! Den 21 Oktober åker jag och stannar till den 5 November. Självklart åker jag dit för att hälsa på världens bästa pojkvän. Det kommer bli så otroligt mysigt och fan vad jag längtar! Oskar bor i Lafayette, Lousiana, så det är dit jag ska.
 
Nu kanske ni tänker " herregud hur ska den där flygrädda jäkeln klara av att åka helt själv till USA?" och det är väl ungefär vad jag också tänker.  För det första, jag är så jävla flygrädd. För det andra, så har jag bara flugit ensam en gång i hela mitt liv och det var till Italien. För det tredje, alla dessa byten gör mig nervös redan nu. Jag har aldrig bytit flygplan sen jag "blivit äldre" så det kommer bli en stor utmaning....okej, jag börjar redan bli väldigt nervös. Tur att jag har avbokningsskydd... nejdå, jag skoja bara. Förutom allt det där läskiga så kommer det bli hur jäkla kul som helst.
 
 
 
puss
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: