Kårenpremiär

Premiär på kåren,check!
 
Innan kåren var vi och förfestade med andra linjeföreningar vid något studentboende och det var väldigt trevligt, men ännu roligare var det inne på kåren. Det var alldeles för billigt,  och konstigt nog  resulterade det i att jag gjorde av med alldeles för mycket pengar, nästa gång ska jag lämna kortet hemma, och bara köra på kontanter!
 
Såhärser jag ut i min dok. Igår var det någon som glömde ha på sig sin dok, så hon fick Nollan skrivet på  kinden, med en svart spritpenna, så det är bäst att ha den på hela tiden.
 
 
Här nedan kommer lite bilder från kåren.
 
 

Tro det eller ej, men jag  tror jag har lärde mig dricka öl efter den där ölhävartävlingen. Eller så drack jag  det bara för att det var så jäkla billigt!
 
/M
 
 
 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: