Imorgon; seminarium 1

Tänkte bara skriva att jag nu ska gå och lägga mig för att sen läsa det allra sista innan seminariumet som är imorgon. Det är alltså mitt första seminarium på högskolan och jag är självklart lite nervös, eftersom jag inte har någon aning om hur svårt det kommer vara, eller hur förberedd jag egentligen borde vara. Jag skulle väl iallafall säga att jag är hyffsat förberedd och ska för första gången i mitt liv, försöka gå till skolan med en lugn och bra känsla där jag försöker intala mig själv att jag faktiskt kommer klara det galant. Jag har nämligen en förmåga att alltid stressa upp mig och ha dåligt självförtroende innan prov och alla sånna där grejer, fast jag för det mesta alltid fått väldigt bra betyg, och faktiskt aldrig blivit underkänd, ändå så är det min värsta mardröm.
 
 
 
När jag kom till lägenheten så tog jag ett bad och käkade vindruvor, fetaost och en banan.
 
Goodnight
 
/M

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till :) det kommer Att gå finfint, kusin!

2012-09-10 @ 23:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: