The Galleria

Jag skrev tidigare att the galleria var usa:s näst största galleria ,men det var fel. Den är störst i texas och den sjunde största i USA. Heeelt okej om ni frågar mig och har till och med skridskobana längst ner. Här nedan får ni se vad jag handlade när jag var där.
 

Jag gillar verkligen påsarna man får när man handlar.
 
Converse till mig.

En jättesnygg jacka till Zacke som jag köpte på disneybutiken. Den här tror jag han ska få i julklapp av våran familj.
 
En t-shirt till Oskar
 
Smink till mig själv.
 
Underkläder till mig själv.
 
Calvin klein parfymer till mig själv. Kan ni fatta att det där paketet kostade 245 kronor?
 
En ny plånbok som jag köpte på ett outlet i Houston.
 
. Var bara tvungen att köpa den till Ullis, eftersom hon är en pandaälskare.
 
Har även köpt julklappar till familjen och de kan jag självklart inte visa här eftersom de kollar bloggen nu när jag är borta. Det är bara Zackes presenter som jag kan visa här eftersom han är den enda som inte kan komma in på bloggen. Jag har dock ett problem med julklapparna, och det är att jag har en förmåga att tvinga alla att öppna dem innan jul, eftersom jag aldrig kan vänta. Därför är det lite farligt att jag är ute i supergod tid i år, men jag ska göra mitt bästa!
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: