Jag älskar julen.

De senaste dagarna har jag kommit på mig själv med att gå och gnälla över hur kallt det är ute och jag antar att det är för att jag kom från ca 25 grader i USA till 0 grader kallt här hemma i Sverige och inte hunnit vänja mig ännu. Men det finns ju faktiskt inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Därför vill jag ha jul nu, med massa snö och massa minusgrader
 
Jag har alltid älskat julen och kommer förmodligen alltid göra det. Det är ju så otroligt mysigt med snö, julklappar, julgodis, julmarknader och allt som hör till, blir helt lyrisk av att bara sitta och tänka på att det faktiskt inte är så långt kvar. Det allra bästa med julen är att man får spendera den där mysiga tiden med sina nära& kära. Den här julen kommer Oskar komma hem i 4 veckor, vilket kommer göra den bättre än någonsin, då kommer jag få vara med alla mina favoriter!
 
Jag har nog redan nämnt det här, men jag har en förmåga att alltid tvinga mina nära& kära att öppna sina paket i förväg, bara för att jag älskar att ge bort julklappar och aldrig kan vänta. I år köpte jag julklappar i USA och det var lite väl tidigt för jag har redan gett bort tre julklappar. Jag och Rasmys köpte en Ipad till mamma & pappa och vi kunde faktiskt inte hålla oss, så de har redan fått öppna den. Mamma har även fått öppna två små paket, så nu har hon inga kvar, hehe. Vår julklappssamling brukar vara som minst på julafton, när det egentligen är dags att öppna paketen. Men jag ska däremot försöka hålla mig med rasmus och pappas julklappar, för jag har ärligt talat inte råd att köpa några fler julklappar innan jul.
 
 
 
 /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: