Trevlig onsdag!

Igår hade jag en mycket bra onsdag.

Jag, Emma, Matilda och Anna åkte till Lindesberg för att kolla hockey och det blev en hel del skratt under resan. Man skulle kunna kalla det en ofrivillig mini-roadtrip. Vi åkte nämligen till Örebro för att käka på Max, det var riktigt smarrigt och helt klart värt de där extra 8 milen som det skulle bli. MEN när vi skulle åka därifrån åkte vi helt enkelt fel och hamnade på Västerås-vägen! och därifrån var det ca 9 mil till Västerås och därifrån 7 mil hem till Fagersta. Men vi var inte bittra för det. Jag fick även med mig en sjuk pojkvän hem, så jag var mer än nöjd!(och NEEJ, jag åkte inte fel med flit för att få hämta Hjalle)



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: