Glad tjej!

Vet ni vad? Idag är jag riktigt jäkla glad.

För imorgon tänker jag träna, jag tänker inviga mina nya barfota-skor, jag tänker bli svettig och trött. Jag är inte helt frisk men nästan. Jag tänker i allafall köra igång lite lätt imorgon och jag är helt överlycklig över att få träna efter 2,5 veckas sjukdom.



Därför har jag de senaste dagarna börjat äta de saker som är bra för min mage. Sallad och icke feta maträtter, laktosfria saker och inte så starka grejer, och inte pasta heller.  För er som är nya läsare här så kan jag tala om för er att jag INTE är en  smal, bantande träningsnarkoman, jag har bara väldigt stora problem med tarmen och kan därför inte träna som jag vill. Jag skulle göra vad som helst för att få trycka i mig en fet hamburgare och strips från donken varje dag, men det funkar inte så...

/M

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

Nu är dagens blogg vinnare utsedda! Kika in och kolla om du var en av dom! & om inte? var med igen!:) Kram<3/Systrarna Backström



http://systrarnabackstrom.se/2012/january/dagens-blogg-avslutad-ny-omgang.html#comment

2012-01-09 @ 19:59:01
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: