Fotoskrivare- check!

Efter att ha rotat lite i min farfars skåp så hittade jag hans fotoskrivare som han aldrig använder. Så jag tyckte det passade väldigt bra för en liten utlåning till mig, och det hade han inget emot, så här sitter jag med en fotoskrivare och är superglad!



Ikväll blir det att leta rätt på massa gamla bilder på den gamla datorn, som för övrigt innehåller 17 000 bilder,så jag kan ju få hålla på ett tag.

Nu har jag tänkt gå i min kusin Lindas fotspår. Hon är nämligen drottningen av scrapbooking. Jag får hoppas på att hon vill ge mig en liten scrapbooking-kurs bara.

/M


Kommentarer
Postat av: Linda

så jäkla kul :D då kan vi scrapbooka ikapp ;D

2012-01-27 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: