Ingen prinsessa idag inte!

Idag har "prinsessan" fått slitit.

För er som inte vet vad jag jobbar med så jobbar jag på min farfars byggfirma och gör lite allt möjligt, allt från betala räkningar, städning, rivning etc. Men för det mesta så för jag bara de så kallade finjobben, som att åka i bilen och lämna grejer eller sitta på kontoret, jag jobbar inte så värst mycket heller, därför har min pappa börjat kalla mig för prinsessan. Men idag ska ni få höra. Idag var jag med och rev och det var inte det lättaste, jag och hammaren kom inte riktigt överens, vilket resulterade i att jag spikade mig på lillfringret och fick en blodblåsa på handen. Så idag var jag faktiskt ingen prinsessa, sådeså!

När jag kom hem från jobbet så hoppade jag direkt upp på cykeln innnan det var dags för att packa väskorna för en långhelg i Västerås. Just nu sitter jag på tåget.




/ En sliten prinsessa med ett ömt finger och en blodblåsa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: