When life changes to be harder, change yourself to be stronger.

Natten spenderas på sjukhuset. Mamma och pappa delar på en sjukhussäng medans jag sitter i en fotölj och försöker fördriva tiden med lite godis, datorn och cosmopolitan. Får se hur många timmars sömn det blir inatt... När jag tänker på hur hård den här fotöljen är så chansar jag på att sömntimmarna blir få.
 
Idag när vi gick ner till kafeterian på sjukhuset så kom jag att tänka på att det är finns så många olika känslor på ett sjukhus. För vissa som befinner sig där kan det vara den absolut värsta dagens i deras liv, då någon anhörig tex blir allvarligt sjuk eller går bort, medans andra har sin lyckligaste dag i livet då de tex blir föräldrar eller när någon blir friskförklarad. Det är helt enkelt väldigt blandade känslor på en plats som denna.
 
 
 /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: