Träningspass nr 1 med Ullis

Idag så körde jag och Ullis ett träningspass och det blev väl inte direkt någon mjukstart. Det blev 1 mil powerwalk och 40 minuter styrka. Jag kan ju erkänna att det var jävligt underhållande att se henne bli tröttare och tröttare och höra hennes "fyfaan mina ben dööör, de känns som spagetti, wööö mina skinkor vääärker" Men det kommer bara bli värre, ojoj vad jag ska plåga henne framöver. Det tråkiga är dock att vi inte hinner träna så mycket nu när jag har min fotboll, eftersom hon jobbar precis hela dagarna när jag är ledig, men till hösten, då jäklar!
 
Så en stabil beach 2013 ska jag nog kunna ordna åt henne. Däremot insåg jag att jag aldrig kommer kunna få henne att sluta röka, det är helt enkelt ett mission impossible, eftersom hon under vårat 2 timmar långa träningspass hann röka 2 cigg, inte okej...
 
 
 
To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: