too tired.

Det blev aldrig någon träning för min del idag. Jag kunde aldrig somna ordentligt och vaknade upp med mina små hjärtklappningar som brukar komma lite då och då när jag inte mår speciellt bra. Så jag bestämde mig för att stanna hemma istället, eftersom magen inte är bra och jag känner mig bara allmänt trött i hela kroppen, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på hur jobbiga de senaste dagarna egentligen har varit.
 
Istället började jag dammsuga, skura golven, diska och göra det allmänt snyggt och fräscht i lägenheten. Efter det la jag mig i badet och hade lite minispa med bodyscrub, badsalt och sånna grejer. Ullis kom hit en snabbis och vi åt varsin sallad, men nu har hon gått hem till sig, så jag ska väl snart gå och lägga mig i sängen och läsa lite i boken Vårdpedagogiska utmaningar, efter det ska jag nog försöka sova så att jag känner mig lite piggare i morgon.
 
 
 
/M
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: Tack kära du ^^, Det var otroligt vackert i Chania faktiskt!

2012-08-27 @ 22:11:15
URL: http://systrarnabackstrom.se
Postat av: Sofia - Foto&Musik

SV: Tack så mycket :)
Nej, det är jag inte!

2012-08-28 @ 13:40:16
URL: http://pladdermf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: