Middag med min hemmafru Ulrika!

Idag när jag kom hem från träningen så var bordet dukat och maten färdig.Ulrika hade nämligen stått och lagat en sjujäkla middag med en finfin sallad och grejer, inte nog med det, det var hur gott som helst. Inte alla som har en sån snäll kompis!
 
Efter att vi ätit så färgades det ögonbryn och sen kollade vi på filmen The Hungergames, som var väldigt bra. Snart ska vi sova, för imorgon ska det minnsan powerwalkas. Jag ska nämligen dra med Ullis på lite träning. Vi har nämligen en lite deal hon och jag... Om jag ser till så hon får en stabil beach 2013 så ska jag få massage, helt okej för mig! Det var väldigt passande att jag är träningsledig på hennes lediga dag, vilket betyder att vi kanske till och med hinner med två träningspass, woopwoop!
 
 
 
Finfin middag made by Ulrika Nguyen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: