Det är över nu!

Jag överlevde slutspruten i skolan och det känns så jäkla underbart! Igår skrev jag det allra sista provet och nu återstår det bara några få dagar kvar i skolan innan vi står där på balkongen.

De två senaste onsdagarna har det varit studentfester och förra gången tog jag med mig min lilla kamera för att ta en massa kort, som jag gjorde, men problemet är att jag inte får in bilderna på datorn. Men när Ella kommer hem från spanien kan jag lägga in dem och då blir det en bildbomb.

Här är några bilder från förra festen, då temat var extremet, jag och ella skulle vara två fjortisar men alla trodde att vi var spicegirls.





puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 15:16:40
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: